יום רביעי, 25 במרץ 2009

רפלקציה עבור 19/3/09

היום נכנסתי לכיתה הם התישבו במקומות שלהם היו בשקט בלי דיבורים , ואז הבנתי שהמסר שלי משבוע שעבר לגבי השיחות האישיות כן הלך ועזר מאוד להרים את המצב שוב .
דיברתי איתם על המבחן אני ואמין ועל זה שהיו תלמידים שכן מתאמצים ומצליחים וזה מאוד מוצא חן בעיניי .
נכנסה גם אדלה המנהלת דיברה איתם וגם שרון נכנסה ודיברה איתם על כל המצב של הכיתה וזה גם מאוד עזר למרות שבעיניי היה קצת מאוחר אחרי כל מה שאני עשיתי .
היום היה להם סרט על אנרגית חום שאני ממליץ לכולם להראות אותו לתלמידים שלהם הוא סרט מאוד טוב שאפשר לתלמידים להפנים את החומר שהם למדו על אנרגית חום במיווחד ועל[ הנושא אנרגיה בכלל .
לפי דעתי היום היה שיעור מוצלח כי גם הסברתי דברים שלא התיחסונו אליהם בשיעורים .

2 תגובות:

יורם אורעד אמר/ה...

יסאר שלום

אני שמח שהתלמידים הבינו והפנימו את המסר ואכן גם אני הייתי עד לאווירה הלימודית ולהתנהגות השלוה והרגועה של התלמידים. ראיתי שהם ישבו, הקשיבו, למדו ושיתפו פעולה. יפה שהשקעת מאמצים להביא להם סרט שממחיש את נושא אנרגית החום.

יורם אורעד אמר/ה...

יסאר שלום

אני שמח שהתלמידים הבינו והפנימו את המסר ואכן גם אני הייתי עד לאווירה הלימודית ולהתנהגות השלוה והרגועה של התלמידים. ראיתי שהם ישבו, הקשיבו, למדו ושיתפו פעולה. יפה שהשקעת מאמצים להביא להם סרט שממחיש את נושא אנרגית החום.