יום רביעי, 25 במרץ 2009

רפלקציה עבור 5/3/09

היום אני לימדתי , דיברתי איתם על המבחן ורשמתי על הלוח את הנושא של המבחן והחלטתי שאני היום עושהב להם חזרה על החומר שלמדו אבל הכיתה הרעישה מאוד ולא הספקתי לעשות כלום בשעה הראשונה בנוסף שאורטל נכנסה לי לכיתה ודיברה איתם על כל העניין של התיכון משהו כמו 20 דקות .בשעה השניה הכנתי פופקורן לתלמידים וחלקתי להם דף אחד שיש בתוכו סיכום של החומר וחלקתי את הכיתה לשתי קבוצות ובקשתי מכל קבוצה לקרוא את הנקודות ולהראות מה הם מבינים לעצמם ולסכם מה שהם מבינים ,זה מה שאני זוכר .אני מופתע היום מהתנהגותם של התלמידים כי זאת הפעם הראשונה שאני רואה שהתלמידים מתנהגים בצורה הזאת ,הם לא מקשיבים ,לא מתישבים, לא משתפים פעולה ואפילו את הפופקורן שהכנתי לא אכלו ושמעתי תלמיד ותלמידה אומרים (מה פתאום שאנו נוכל מהפופקורן הזה הוא מגעיל אפילו תלמידים שרצו )אני חושב שיש כמה סיבות שגרמו להולדת משמעת אני מקווה שיהיה יותר טוב בפעמים הבאות ושלא נתקל בבעיות כמו שהיו לנו היום.

אין תגובות: